måndag 20 januari 2014

Helgen i stora drag!

Har gjort massor med hästarna i helgen. I fredags åkte Simon till sin idiotkompis och lämnade mig själv till lördag, så då var jag och fina Carro i stallet i över fem timmar. Jag monterade och tömkörde Blizzy för första gången.. Det gick sådär måste jag säga. Sen longerade vi både Wille och Backara! Så sjukt roligt! Sen åkte vi hem och på kvällen var jag och Carro hemma hos henne och snackade massor av skit... Sen drog vi till stallet vid tio för att släppa in hästarna eftersom Magdalena fått barn precis...

På lördagen var jag och Carro i stallet igen för att gå "hundrunda" med Stacey och Backara... Var ute med dem i skogen i en och en halv timme och sprang upp och ner för backar och lät dem hoppa över stockar... Att det kan vara så kul med shettisar! Stacey är lite korkad dock. När hon såg Backara först så ville hon hälsa på henne precis som hon gör med hundar. Hon såg verkligen ut som att hon inte fattade att Backara var en häst. Söta korkade hund!

Söndag var vi och hälsade på Magge och nya bebisen... Herreguuuuud vad liten! Och mycket söt! :) efter vi varit där blev det bort och mocka alla fyra boxarna.. Haha Simon och jag fick värsta rycket och bara fixade allt i stallet... Ganska kul! Sen hem och baka massor av pizzabullar! Så nu har vi fem 5-literspåsar fyllda i frysen! Awesome!

Sov dåligt som tusan inatt. Allt kändes hårt så det var svårt att somna... Men det blir väl så når jag igårnatt sov tolv timmar... Jävla hypo!

Avslutar med en pissig bild på Backara och Carro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar