onsdag 22 juli 2015

Jättenöjd! :-)

Dagen D var här! Premiering för blizzy i svenljunga...  jättenervös då jag inte ens varit på en Premiering innan. Aldrig flätat med bast och aldrig haft henne bland så många okända hästar innan. Igår kändes allt hemskt. Hade sådan prestationsångest att det inte var sant. Anna var med som standin ifall jag skulle fega ur. Carro och simon var som tur väl med också. Så skönt att ha mina favoriter med. <3 marie kom och tittade med vilket var jättekul!

Vi fick 36 poäng vilket jag är jättenöjd med! Och jag vågade springa själv.  Med tanke på att jag vet om hur veka kotor hon har så är jag jätteglad!  Och jag har aldrig visat innan heller. Plus så hade hon en blinning på juvret hela visningen, och det är inte kul när svansen är flätad och man inte kommer åt!

Men jag är jätteglad över dagen och så stolt över mig och blizzy. Och så tacksam över att jag hade mina favoritmänniskor med Mig! Ni är underbara!!  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar