lördag 13 februari 2016

Okej, nu när jag trött på det här

Nu har jag varit sjuk sen i tisdags. Fem daga utan mina fina hästar. Idag skulle Jane kommit och i morgon är det alla hjärtans dag. Då skulle Simon och jag ha åkt till Ullared för det behöver jag göra och han vill inte göra något romantiskt. Men mår jag som jag gör idag så lär det inte bli det heller!! Vaknade i morse och kunden inte andas. Simon gjorde te och gick och la sig igen.  Var uppe och drack mitt te blandat med whiskey.

Igår var jag på jourcentralen för jag misstänkte halsfluss. Men nej. Allt såg perfekt ut tydligen och jag skulle bara hem och äta alvedon. "Så är jag kanske bättre på måndag". Men jag vill ut i det vackra vädret. Städa i stallet. Rida Norton. Träna blizzy. Jobba. Allt utom att ligga och se på serier.... 😢

Svullen i hela ansiktet. Trött. Seg. Tryck över lungorna. Hosta.  Feber. Yay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar