lördag 28 februari 2015

Helt underbar dag

Igår var en sån där dag. Vaknade utvilad trots en lång arbetsdag dagen innan. Åkte till jobbet, hade sjukt kul och kände att jag hann göra mycket, och sen när jag åkte hem så var det fortfarande ljust! Ingen snö, och knappt kallt. Så skönt!

Stack till Blizzan direkt, longerade henne lite, och hon var jätteduktig, men ganska långsam. Men jag tänker att det finns värre saker än att hon är långsam liksom! Men duktig var hon, och väldigt lugn.

Sen tog jag in henne i stallet för att rykta och mäta henne medan hon fick sin mat. Mysig stund verkligen. Men jag har en grymt stor häst. Till exempel är midjeomkretsen 196 cm. Seriously?  158 cm från bettringen, över huvudet och bakom öronen och ner till den andra bettringen.

Att jag mätte henne beror på att jag idag ska till Göteborg horse show!!!!  Så jävla glad är jag! Jag och bästaste Carro! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar