söndag 19 maj 2013

Stacey leker med pinne.

Okej, onödigt inlägg med dåliga bilder coming up!
Men när vi pausade igår och lät henne strosa runt i spårlinan så var hon bara så söt när hon sprang runt där med denna stora, sköra pinne... Så jag var ju tvungen att föreviga det i bloggen. 

Det är ju ganska praktiskt att blogga egentligen. Det blir lite som att spara alla mina bilder på internet utan att FB kan sno dem. Och eftersom min dator suger, så försvinner dem inte därifrån. 
Ni får helt enkelt skylla er själva som läser här.... (fast det är ju lite trevligt att ni gör det!)

MIN PINNE!
Visst är hon snygg i selen?
Döda

Visa husse...
Kan man bli sötare liksom.

Vi lade även ett spår när vi kom fram igår. Med två bloduppehåll på några meter styck och en 90graders vinkel. Hon gick det som en jävla klocka verkligen. 
Uppehåll?- inga problem...
Vinkel- Fuck u, den gick jag inte på... 
Galna vovva.
Måste lägga svårare spår... 
Men fan vad KUL det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar