torsdag 6 juni 2013

Nationaldagsfirande på stranden!

Har verkligen haft en heeelt perfekt eftermiddag på stranden med Magdalena, Tobias, Simon, Stacey och Sumo och Tindra. Så tre hundar med. Staceys möte med Sumo var superbra. De har aldrig möts innan men det gick klockrent. Sen körde jag verkligen slut på Stacey i vattnet. Hon fick simma en massa verkligen.

Kastade bol, pinne och ren simning!
Tycker det är underbart att hon älskar och bada så mycket!
Och jag doppade mig först av alla idag igen.
Jag tror min köldallergi på sommaren börjar försvinna!

Tänk att en så söt hund kan se så ful ut?
Sumo och Stacey. 
Fatta hur bra det känns att hon kan vara med i alla fall en del hundar?

Tobias kastade med henne en massa!
Hon är skitduktig med honom, säger han loss så släpper hon, och hon hugger då INTE efter tobbe.
Synd att man inte är en 4 åring ;)

Vattenapport!
Skutt!
Hon simmar inte längst in utan hon studsar som en liten kanin. Ser jättefånigt ut! xD
Men guuuuud vad vi har haft det skönt!
Solat, badat och ätit jordgubbar!
Kan det bli bättre liksom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar