onsdag 27 november 2013

Hypotyreosskit!

Har mått ganska dåligt senaste typ tre veckorna och jag bokade direkt en tid hos Läkaren för att se hur mina värden ligger. T3 och T4 var normalt men TSH låg på 4,3. Det SKA ligga mellan 0,02-3,5 så jag låg jävligt högt och det var inte alls konstigt att jag mådde dåligt.

Det var väldigt skönt när jag kom till läkaren och han HÖLL MED MIG om att det var något fel... Och så fick jag höja levaxinet ganska mkt med som tur väl var... Så nu hoppas jag att jag om en vecka ska må så bra att jag kan ut o springa med Stacey igen! Hoppas hoppas!

Fast det var lite kul hos läkaren för han sa att mitt kolesterol var super super superbra trots att jag går på LCHF... Alla säger ju hela tiden till mig att jag kommer få igenkläggade blodkärl och skit... men läkaren sa att jag ALDRIG haft bättre kolesterol än nu! MOHAHAHAH in your face liksom! :)

Blodtrycket hade också förbättrats för en gångs skull. Jätteskönt. Och jag hade inga tecken på diabetes trots att jag är törstig hela tiden. Men jag låg jättefint i både långtidssocker och det snabba. Så det känns jävligt bra.

Har ju gått upp några kilon nu när jag mått dåligt, men hoppas det ska ändras nu när jag ska börja må bättre! Läkaren berömde mig för att jag iaf gått ner tio kilo sen jag var där sist! hur underbart som helst! :)
Ich så sa han att jag såg piggare ut nu (även om jag kände mig som en påse skit!) haha. Så det är ju alltid något! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar