torsdag 20 februari 2014

Min man är underbar!

 Vi sa att vi skulle fira Alla <3 dag på måndagen då Simon var sjuk när det egentligen var. Men sen så var ju jag på stickkvällen då, så vi flyttade det till Tisdag. Kom hem från stallet och möttes av följande:

Ett inslaget paket.

Blombukett med mina favoriter- Gerbera

Ljus i fyra nyanser av lila. 

Väldigt gott vin.
Så detta hade min underbara man handlat till mig. 
Tots att han sagt att vi bara skulle äta och inte ge varandra någonting...
Tji fick jag!

Så vi städade av vardagsrum och kök.
Och sen blev det förrätt!
Skotsk ost och mousserande vin!

Med en Stilig karl!

Sen perfekt mat. Stekt högrev med grönsaker i ugn, sparris, tomatros och kantarellsås. Asgott!

Jag var röd och flammig, men jag luktade inte häst längre i allafall...

Fatta hur ljuvligt!


Blev verkligen lite extra kär i honom här.
Sen åt vi chokladpudding till efterrätt.
Och sen däckade jag. 
Romantiskt Gillian.
Fast min man sa att det var helt okej ändå!
Älskar Simon <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar