onsdag 28 augusti 2013

Det går neråt!

Okej, som sagt 17 kilo ner och 90 cm runt magen. Helt okej faktiskt! Jag som trodde det inte syntes på magmåttet alls. Men det är ju super! :)

Nu är jag hemma i alla fall! Åkte bil hela jävla morgonen igår och var framme vid ett. Hela bilen var också full av packning, ja och av frysen som jag fick av pappa! :) Asbra då vi ska börja göra matlådor och ha med i skolan! :) Kommer bli väldigt ekonomiskt ock bra..

Idag ska jag fortsätta städa, det gjorde vi hela dagen igår nämligen. När jag kom in så STANK det kattpiss i hallen och jag blev fly förbannad. Men det visade sig att vi hade bytt från Evercleansanden till Katty (som funkar lika bra på vissa katter) Men uppenbarligen inte på våra. Plus att simons springkläder indrypta med svett låg i hallen, och det luktar fan nästan som kattpiss det med. xD

Simon var ju i fjällen och sprang i fem dagar. Alltid över typ en mil varje dag. Tror ni det är konstigt att det stank? Så vi tvättar en massa här. Haha.

Har precis beställt everclean så det kommer nog om några dagar. Då ska jag SKRUBBA kattlådorna! Hmpf!

Simon ska in till Syon idag, då tänkte jag nog nästan ge mig ut och springa lite igen med Stacey. Hade varit skönt faktiskt! :) I så fall tar jag med mig min nya kamera! Älskar att ha kamera igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar