onsdag 28 augusti 2013

Joggingtur avklarad! :D


Medans Simon var iväg bestämde jag mig för att dra ut och springa lite med Stacey. Hon med väska då så hon blir lite trött i alla fall. Hon är lite rolig den där hunden, hon ser alltid så förvånad ut när jag springer. Wtf liksom? xD

Var ute ca 50 minuter och växlade gång, jogging och snabbare tempo. Kändes väldigt bra faktiskt. Och jag får inte ont i varken benhinnorna eller knäna längre och det är riktigt skönt. Och när jag kommit över den där: Fy-fan-vad-detta-är-hemskt-känslan så är det faktiskt riktigt behagligt att springa. Jag märker även på min andning att jag blivit bättre, jag pallar att springa längre och jag måste inte sluta för att jag får svårt att andas längre utan för att det gör ont i musklerna. Det tycker jag är ett bra tecken.

När jag behövde vila så tog vi massa bilder. Jag lovade trots allt det ;) Sååå mysigt!
Uppvärmning!

Såhär glad blir man när matte sprungit en bit med henne.

Har för övrigt den nya selen som sitter lite löst i bröstkorgen när hon inte går. Den sitter skitbra när hon är i rörelse och väldigt mjuk. Vi fick den av mamma i födelsedagspresent! Tack!



Svettig.



Rätt rörelse Stacey, dock för långt bort. 

<3

Nu är jag trött på detta matte.... -.-'

Nu ska jag och mannen äta omelett. Awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar