fredag 23 augusti 2013

Okej, jag är världens sämsta bloggare.

Och ja det vet jag, men mina dagar är fullpressade och jag hinner knappt äta eller sova vilket är ganska så ansträngande. Jobbar som en galning och sliter något ofantligt. Samtidigt har det hänt så extremt mycket denna sommaren med mig som person att jag är sprickfärdig att få berätta allt för er.

För det första har jag tagit KÖRKORT!!!! Och jag har fått en jättebra bil av pappa! :D Och det känns fantastiskt då jag under uppkörningen hade 39 graders feber och matförgiftning. Det ni!

Jag har umgåtts mer med Elin i år än förra året, vilket känns underbart då det är henne jag saknar mest när jag är där uppe liksom. Det finns inget som ens bästa vän <3

Jag har klarat att ha Stacey helt själv, och vi har bondat jävligt mycket, och Lisa har hjälpt mig som hundvakt när jag jobbat bautamycket. Vilket varit gudomligt.

Jag har kört bil i Göteborg när Simon och jag skulle till Liseberg.

Jag har badat en massa!

Jag har kännt mig jättetjock då jag äter massa choklad och cashewnötter. Men när jag vägde mig så hade jag gått ner 17 kilo! Och vem fan gör det utan att märka det? Däremot har jag inte minskat i cm runt magen, men jag känner att jag fått mycket muskler!

Jag var ute och sprang igår. Jag växlade förvisso mellan att springa och gå jävligt snabbt, men jag gjorde det och pressade mig! I övermorgon är det tänkt att jag ska ut och springa igen. Det känns jävligt bra att vara igång! :O Nu ska kilona bort!

Jag känner mig väldigt kär i min man trots att vi innan jag åkte hade det lite kämpigt. Det ska bli jätteskönt att om 4 dagar få komma hem igen! :)

Jobbet har varit turbulent med en massa tjafs och skit vilket har gjort det lite tråkigt, men det känns ändå bra. Har tjänat en massa i alla fall även om mycket försvinner i och med att jag ska köpa en dator till mig och en till simon av Timmy. Awesome att ha en datornörd till bror. Och timing då min dator sakta men säkert börjat att dö. Jag har även fått köpa en hyfsad kamera som jag kommer börja använda nu! ;) Så bloggen kommer förhoppningsvis bli lite roligare under hösten! Och när jag kommer hem så ska jag bli en flitigare bloggare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar