onsdag 29 april 2015

Fullspäckad dag!

Nu är jag på väg till smålandsstenar för filialmöte, alltid lite pirrigt! Tror detta kommer att bli en sjukt rolig dag! :-) efter jobbet ska jag till mekonomen för att hämta en vattenpump till bilen. Min läcker nämligen som ett såll och jag har fyllt på ca 4 liter sen i lördags. Senare i veckan så ska carros snälla pappa Tony fixa den med. Känns skönt! :-)

Sen ska Carro och jag ut till medryttarhästarna.  Är det fint väder så ska vi rida ut tänkte vi! Jättetaggad för detta. Skönt att jobba upp musklerna med, för de är ju fortfarande inte vad de ska vara!

Efter ridningen ska vi ut till vårt stall och mata hästarna! :-) vet inte om carro hänger på men det märker vi! Alltid roligare att ha Carro med sig liksom! ;-)

Jag är så kissnödig just nu. Åker bil och det är plågsamt. Inte okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar