söndag 26 april 2015

Nyaste tillskottet i familjen

Nu är jag helt plötsligt tvåhästsägare. Hur fan gick detta till liksom? Detta är Norton som jag red i fem år hos Jörgen i Ramdala.. Sen har jag försökt leta efter honom för att sedan hur han har det. Förra ägaren  "S" fick reda på att jag fanns och kontaktade mig. Och så lite av en slump så står han nu hos anna!

Han har haft det tufft i ett år och flyttat runt typ fem ggr, och det verkar som att det bara är senaste ägaren som varit riktigt bra. Men nu är han min igen! :-D
Carro och jag har kört bil ner till Eslöv och hämtat honom. Elva körde vi, fem var vi framme. Halv elva var vi tillbaka i svenljunga. Nu är jag supertrött.
Lite orolig över hur det ska gå i hagen inatt, men de sprang lite bara sen lugnade det sig! Hoppas det ska fortsätta gå så bra och inte som med blizzy som blev utjagad ur hagen tre ggr på tre dygn!
Nej hörni, natti!
Såklart provred både jag och bästa Carro!
Fast gud vad det inte gick att få någon bra bild på honom i stallet! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar