lördag 27 oktober 2012

Färdigt!

Nu är vår lasagne äntligen klar! Och det blev RIKTIGT gott faktiskt! Konsistensen var ju dock jävligt olika, men ja, det gör ingenting för min del :)

Simons till vänster min till höger!


Simons var inte så vattnig, och höll nästan till och med ihop. Jag hade nog för mycket kött och sås i, men det var i alla fall gott tyckte han!

Min Lasagne blev snarare lasagne-röra. Den var ganska slemmig i konsistensen, men jävligt god så då gör det inget direkt. Den ser kanske inte god ut, men det gör mig inget heller faktiskt.
Med tanke på att det inte är några jävla kolhydrate i min heller, så gör det absolut inget om konsistensen är konstig.

Jag har inte gjort köttfärssås på säkert 6 år, då jag är lite allergisk mot det efter en ganska rejäl överdos. Så det var lite kul att göra igen. Fast inte ALLS på samma sätt mamma och jag gjorde det förr i tiden. Denna gången kryddades det med både tacokrydda och berbere för lite spännande smak. Tacokrydda i små doser i allt är asgott! Bara det inte tar över :)

Måste bara inflika att det är lite kul hur bilderna ser ut för färgen liknar verkligen spya på datorn, det gör det INTE i verkligheten! ;O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar