lördag 27 oktober 2012

Fullt upp!

Det är en sån där dag då jag gör massor, fast ingenting! xD
Jag har läst ett kapitell i Bryman, vilket är lite av en prestation då den är så ofantligt tråkig.
Jag och Simon städade alla köksytor och jag diskade en jättedisk.
Nu lagar jag LCHF-lasagne som jag velat prova ett tag.
Den består av zuccini istället för pasta.
Och jag inser att vi kommer att få äta lasagne i MÅNGA dagar då vi har 4 formar gjorda nu!
Jag gjorde ju dock Lasagne med riktig pasta till Simon!

Känner mig sjukt aktiv fast samtidigt ganska värdelös som inte får mer pluggande gjort. (Men det var ju så äckligt i köket att jag var tvungen att ta hand om det först).

Sen gjorde vi ju äggmuffins i morse med. De var Äggiga!

Den till vänster är den vanliga och den till höger är min med Zuccini.
(Gud vad min mobilkamera är dålig)

Ska bli sjukt spännande att se hur det smakar sen. Jag har ju aldrig gjort Lasagne innan, utom färdigköpt, och det räknas inte!

Min dator har för övrigt bestämt sig för att bokstaven "R" är överflödig. Och den har alltså gjort denna tangenten svår att trycka på vilket gör att det emallanåt kommer att saknas R i texten.... Just saying....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar