måndag 11 mars 2013

Är asduktig idag.

Jag kommer att vara död imon. Kommer inte ens palla ta mig ur sängen alltså.
Har verkligen kört skiten ur mig själv.
När jag kom hem från skolan idag efter att ha suttit fem timmar med vårt projekt med flickorna så tog jag cyklen och hunden och cyklade en timme. Stannade dock till för lite föremålssök.
Det älskade Stacey. Hon kämpade på ordentligt verkligen.

När jag kom hem gjorde jag tvåäggsomelette. Som jag slängde i mig. Sen drog jag till cirkelfysen som började en halvtimme senare. Var dock där själv då Simon var på något kyrkorådsmöte eller nått. Och jag körde skiten ur mig själv. När jag var klar så kändes det som om jag skulle spy.
Helt jävla yr. Men jag kände mig så¨jävla bra alltså.
Svetten bara rann.

Nu jävlar ska kilona bort liksom. Känns som om det börjar märkas mer nu med så jag är glad!
Men vi är förbannat trötta nu jag och älsklingen.
Så jag säger godnatt för idag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar