måndag 25 mars 2013

Jag suger....

.....på att blogga just nu.
Inte för att jag som sagt har särskillt många läsare.
ca 40 st personer på en normal dag när jag uppdaterar någorlunda normalt.
När Sofia länkar till mig blir det myyycket fler. (hon är en populär näbbmus)
Men jag har liksom inte så mkt att säga.
Känner mig lite stressad.

Plugget rullar på, ganska mkt att göra där just nu.
Väntar på att snön ska smälta så jag kan börja rida Hamras ordentligt.
Och så jag kan börja cykla en massa med Stacey.
Lite stressad över att min PMS varat i två veckor nu utan mens.
Vilket gör att jag är ofantligt sötsugen hela tiden och inte äter som jag borde.
Menshelvetet kommer aldrig.

Stacey är dock jätteduktig. Städade råttburarna igår med henne två meter ifrån. Jag satte henne där, och hon satt kvar även fast jag hade buröverdelen direkt på golvet med råttorna som sprang runt på golvet medan jag tömde botten.  Hon var skitduktig.

Hon skäller inte lika mkt på hundar längre heller. Börjar gå riktigt bra faktiskt. Och när man kastar freesbee så skäller hon inte heller lika mycket. Och att hon släpper den nu. I handen vilket är en klar förbättring! Och nu kan vi äntligen sova med öppen dörr så katterna kan va med oss hela tiden!
Nästa steg är att låta alla dörrar vara helt öppna när vi går hemifrån med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar