lördag 8 november 2014

Wihooo

Nu har jag haft över 20000 sidvisningar allt som allt. Jag har inte särskillt många visningar per dag, utan det diffar mellan 40-160 men det tycker jag är helt okej. Jag skriver ju inte för att bli känd eller nått sånt, utan mest för att ha något att se tillbaka på. Att avreagera mig om jag är arg. Och för att de jag tycker om som bor långt bort ska kunna se vad jag gör.

Och sen självklart för att underhålla till viss del. Och för att folk ska få störa sig på mig. Sånt gillar jag. Jag är själv en människa som stör mig på andra mycket, och jag är inte direkt världens snällaste. Speciellt om jag inte gillar någon så märks det. Alla behöver nog få störa sig lite på folk ibland.

Jag skriver precis så som jag är, jag gör mig inte till. Jag visar inte upp en fin fasad. Varför skulle jag? Om alla vet allting om mig, då kan ingen hugga mig i ryggen. Det är lite mitt motto. Så min blogg handlar om mig, mitt liv, det roliga, och det tråkiga, vardagliga. Och jag trivs som tusan med detta.

Jag är nog en sån människa som att antingen gillar man mig, mycket, eller så står man inte ut med mig alls. Helt okej med mig. Jag är lite allt eller inget i det jag gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar