torsdag 14 maj 2015

Sofiamys

Haft Sofia här hela dagen. Så mysigt att träffa min fina vän igen! Var först ute med stacey och kastade boll typ i en timme och snackade massa skit. Sen drog vi ut till stallet för att hon skulle få träffa Norton för första gången. Tror hon gillade honom. :-) blizzy tog jag ut medan Sofia ledde Norton. Blizz var duktig idag. Bråkade inte en enda gång.. Så skönt faktiskt! Ryktade sedan gav dem mat. Senaste vi hem igen, färgade mitt hår med henna som fortfarande sitter i sedan flera timmar tillbaka nu. Ska inte ta ut det förrän jag ska sova tycker jag. :-D blir nog suveränt! Sedan spelade vi svenljungaspelet. Och jag blev lite maktgalen.  Det kan ha varit vinets fel. Vid 19:00 åkte Sofia hem. Men det har verkligen varit en mysig dag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar