måndag 18 mars 2013

Jag vet att det inte ser ut så. Men jag har definitivt en kamphund.

 Små oskyldiga ögon.
Sen tar man fram repet.
Då lyser ögonen upp igen så att man ser den onda själen.
Min hund är en ond demon från underjorden.
Jag lovar.
Hon ser lite ut som en gremlin ibland...  
Dragkamp är förbannat kul. Och man blir såååå trött av det.
(Det kan bero på att matte tycker det är lika kul som hunden och kör på i en halvtimme?) 
Det sjukaste är att hon är jättestark.
 Så man blir heeeelt jävla svettig av att kampa med henne...
 
MIN! 
Sen när hon vunnit så förändras hennes onda uppsyn till värsta valpfasonerna.
Don't look her in the eyes! 
 
Jag har fångat en hund. Cirka 5 kilo. God stek. 
 
Hon släpper verkligen inte taget heller. Tycker det är ganska häftigt faktiskt.  
 
Det är verkligen en superbra grej när hon är rastlös med. För hon blir sååå trött och börjar till och med flämta, vilket hon nästan aldrig gör. Så om man inte har en äggkatrong som hon vill massakrera, då är detta ett jättebra alternativ. Så jävla skönt att ha en sån lätthanterlig hund alltså!'
 
Sen är hon ju jävligt lugn inne egentligen. Nu när vi busade med repet så fick Lucifer för sig att hon var alldeles för uppstissad, så han bestämde sig för att säga till henne. Detta är alltså något han gör även med småkatterna, det är ganska tydligt hur hierakin går.
Så helt plötsligt nbär vi busar så kommer han flygandes och slår henne som fan på nosen. Stacey fattar ingenting och jag tar tag i halsbandet (för säkerhets skull liksom). Men hon bara kollar på honom. Sjukt!
 
Katterna vill ju leka med henne nu med, men jag vågar inte riktigt än. Men de går runt henne och kramar henne ganska ofta, och hon liksom bara kollar på den och viftar på svansen. Så ja. Ganska så accepterade tror jag.

1 kommentar:

  1. Ja, när hon fäller ut öronen ser hon otroligt mycket gremlin ut! Finaste lilla mysan <3

    SvaraRadera