måndag 25 mars 2013

Normala är vi allihopa.

I Fredags hade vi the redovisning of doom.
Vi kom dit och tyckte att vi var helt okej förberedda.
Allt eftersom de andra visade sina proffsiga powerpoints och genomtänkta redovisningar så sjönk vi längre och längre ner i stolarna. Vi borde ha gjort mer.
Så vi tog fram vårt arbete, gjorde en muntlig presentation på ca fem minuter precis innan vi skulle redovisa. Dock utan PPT.
 
Det gick bra.
Väldigt bra med tanke på omständigheterna.
Vi fick minst kritik av alla, och lärarna såg nöjda ut.
 
Jag hatar att redovisa dock.
Jag blir sämre och sämre.
Det är inget problem för mig att improvisera, men om jag känner mig pressad så använder jag korkade ord. Och fösöker gärna få folk att glömma det genom att få dem att tycka jag är rolig.¨
Och jag tycker det är så jobbigt för det känns som om jag sviker de andra.
Och jag hatar verkligen att inte kunna visa vad jag kan.
usch...
 
Menmen, det gick ju bra till slut.
Sen åt vi Thai tills magarna stod i 4 hörn.
För det förtjänade vi.
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar