tisdag 19 november 2013

Känner mig lite duktig idag!

Gick upp en halvtimme tidigare idag för att hinna diska lite innan jag drog till skolan... Vaknade relativt utvilad idag. Faktisk... Hann med ganska mycket nu Innan jag drog till bussen!

Idag har jag skola till halv tre... När jag kommit hem ska jag direkt till stallet! Och när jag är klar där så ska jag hem, hämta Simon och Stacey och iväg på träning... När ska man hinna plugga? :( haha i-landsproblem!

Den här stjärnan virkade jag igår på stickkvällen.. Stackars Alexandra som är yngre än mig fick hjälpa till och lära mig! Har ju liksom aldrig virkat innan! Idag på lektionen ska jag göra en annan som jag påbörjade igår men som blev fel... Och detta mönstret har jag inte gjort innan så det blir spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar