torsdag 7 november 2013

Okej, jag har varit ganska död..

Det händer då mycket just nu att jag liksom inte hänger med... Mamma var här i helgen och vi hade det skitkul! Vi var på Ullared och handlade alldeles för mycket... Men kul hade vi!

Sen har ju jag haft en hemtenta denna veckan som verkligen varit svår.. Mycket att läsa och frågor som inte verkar relaterade till texterna.. Men nu är skiten inlämnad och jag behöver inte tänka mer på den- just nu. Ganska osäker på om den blir godkänd faktiskt.. Men om jag måste komplettera så är det formalian isf. Den dagen den sorgen.

Nu ska jag in på kursintro. Fast egentligen är jag så slut att jag hade velat sova en vecka! Men det går inte!

Imon ska jag, Simon och Stacey köra till Karlskrona! Vi ska där byta till vinterdäck på bilen.. Och sätta in en ny fläkt, fixa bromsar och byta säkringshållaren... Sen ska vi hinna träffa Timmy och hans flickvän (!!!!), mamma och lämna hennes ullaredsaker, träffa bästaste Elin och umgås med pappa!  Herregud! Hur mycket som helst!

Jag har stickat en tröja till Stacey som sitter skitbra, fast det syns verkligen inte på bilden!  Var bara tvungen att lägga upp en bild på djävulshunden med dålig hållning! Tar bättre bilder sen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar