lördag 11 februari 2017

Uppbindningsbilder från inridningens början och nu

Idag när vi skulle rida fick vi binda upp utanför boxen då Norton ju står där just nu. 
Jag har typ aldrig gjort det innan för jag varit så orolig att hon typ ska slita sig eller nått. Men hon var nästan lugnare utanför boxen än i boxen. Hon fick stå och vänta lite med då jag tog lite bilder. Har man träffat Blizzy så vet man att det värsta hon vet är att vänta. 
Därför var det så skönt med en lugn trygg flicka som bara stod. Och hon posade hur mycket som helst för kameran. Bytte sida så jag skulle kunna fota henne från ALLA vinklar. Hon betedde sig som värsta fjortisen. Sötnos! 

Får du med hela mig här nu matte?

Ta en bild på rumpan med!

Kolla vad snyggt jag står!

Tycker att hennes mage har minskat i omfång. 
Hon har fått mer muskler speciellt på rumpan och bakben!

Om ni tittar på bilden här nedanför som förvisso är ur en annan vinkel men här ser man att hennes lår är lite mindre musklade och magen är liiiite större. Det tycker jag i allafall! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar