måndag 14 oktober 2013

Hemresa i bilder!

'
Vi skulle till E4:an och hamnade här.
Lite fel.

Men vi skrattade bara åt saken för det var en jävligt fin väg!

Jag menar, man måste ju kunna skratta åt att man lyckas köra 20 mil åt fel håll.

Stacey chillar och är bäst.




Simon knäppte en massa kort på mig när jag körde, gillade dessa två.

Sen tog vi många stop denna resan, och vi stannade till i Jönköping vid något som heter Brahehus. 

Behöver inte säga att det var brutalt vackert va?


Jag älskar verkligen att kolla på ruiner!


Spöklikt


Utsikten inna var fantastisk. Verkligen sanslös!




Filosofiskt vacker bild tycker jag^^



Trött man! Fast det var jag som körde!

Ful mig! Men jag har min nya hundjacka som jag köpte på Brukshundsklubben! Jätteskön!



Sen var det typ vackrast när vi gick därifrån.
"Som ett vykort" Som Sofia sa.

Vi började åka bil vid ett och kom fram klockan tolv på natten. 
Inte riktigt som vi tänkt oss men det gick ju bra i alla fall...
Var inte ens så trött som jag hade väntat mig alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar