torsdag 3 oktober 2013

Torsdagens motion!

Kom hem från skolan nu för någon timme sen och drog direkt ut med Stacey och cyklade i ca 50 minuter... Var jättetrevligt faktiskt... Fast jag känner verkligen av träningsvärken från löpturen igår... Körde stora Hästrundan. Jättefint med massa hästar överallt. Och vi cyklade verkligen med hög fart idag. Och trots att vi träffade massa hundar så skällde vi inte alls! :D Det ni...

Mötte denna blicken när jag kom hem idag...
"Snälla matte, mååååste röra på mig!"

Ja man kan ju alltid se ut som ett miffo när man cyklar... Men vem bryr sig! :)

Det var väldigt skönt att cykla i detta vädret... 

Här hade vi kört på i ca en halvtimme, syns att hon började bli lite trött!

Finaste<3

"Sa du boll?"

Känns ju jävligt bra att ha varit igång så mkt denna veckan. 
Ridning i tisdags.
Hundmöte på BK på kvällen i tisdags.
Löpning igår.
Och cyklat idag.
Jag är nog fan ganska duktig! Men jag vill ju gå ner meeeeer nu! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar