måndag 14 oktober 2013

Söndag, och en liten brunch...

Ni vet att eftersom Göran fyllt år så var vi på en liten enkel brunch igår innan vi åkte hem...
Och då hade de ändå glömt en del.
Men gott var det!

Fisken köpte vi i Nynäshamn jag och Simon!

Bara det nödvändigaste:
Sill, regnbåge, strömming, lax i två olika former, makrill, köttbullar, sallad, knäckebröd, marmelad, ostar, pannkakor, potatis, tunnbröd och vanligt bröd. Enkel Brunch helt enkelt! ;)

Regnbåge!

Stacey vilade i soffan...

Så såg jag ut. I min nya klänning.

Eftersom det andra bordet var fullt så var det bara att börja med nästa bord.

Uppstyltade kort, men man måste ju visa folket.. Göran och Simon som ser hit.

Och Emanuel och Torbjörn!

Och Åsa och Karina längst bort!

Åsa bakade LCHF-efterätt.
Pumpapaj med grädde och hallon!
                                                        
Och det var verkligen jättegott!
 Kan inte direkt säga att jag inte var mätt! Lite trögt att köra direkt efter kan jag ju säga!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar