onsdag 2 oktober 2013

Jag är ganska duktig!

Har egentligen mest slöat hela dagen. Vaknade vid tolv, gick upp och satte mig vid datan. Åt frukost vid två och när Simon kom hem hade jag fortfarande inte motionerat stacey (men till mitt försvar så kom han hem tidigare än vad jag räknat med)... Men ja... Han skulle snacka med Jonas här i byn så de tog en promenad med flickan... och direkt när de kom tillbaka så drog jag på mig joggingkläderna och drog ut och sprang med henne!

Det var ganska segt idag men jag kände ändå att jag hade ett bra flyt. Och jag pressade mig lite mer än förra gången med vilket jag absolut tror är en bra grej! Var iväg i ca 45 minuter, helt okej tid kan jag tycka. Och jag sprang MINST hälften. Så jag känner mig ganska stolt idag!

Kom hem, duschade på fem minuter och sen direkt till kören. Riktigt kul övning idag och jag är så jävla bäst. Det märks att så fort jag KAN stroferna så lyssnar alla på mig. Vilket är roligt som tusan. Dock så märks det om jag gör fel, men det händer inte så ofta. ;)

Det är i vilket fall en helt okej kör. De flesta kan till och med sjunga... Och på Söndag är det sång i kyrkan som gäller... :D Känns lite udda att vara tillbaka i den här svängen, men det är lite kul med! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar