torsdag 5 december 2013

Brrrr

Alltså, det är sjukt kallt idag.. Går här med min kappa, Elin-mössa, halsduk och mina hemskickade vantar och fryser något kopiöst... Helt sjukt kallt... Stormen Sven ska ju komma in idag men den skulle ju komma högre upp.. Och jag är helt jäkla dyngsur.. Och skorna har det blivit blött igenom, så nu är det nog vinterkappa och vinterskor på alltså...

Sen att kasta lite sten i glashus... Sitter på bussen nu med en man framför mig som är exxxxtremt överviktig. Och han stinker verkligen... Håller på att klökas här bak... :( jag antar att en snäll människa skulle tycka att det är synd om honom för att han har svårt att tvätta sig pga övervikten, men jag är lite mer Katrin z- style... Åk inte buss om du har: skrikande barn, spyende barn, precis har rökt, eller har en sådan kroppsodör att andra nästan spyr. Det är inte okej.

Så, stenen är kastad. Nu ska jag försöka vara snäll resten av dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar