fredag 6 december 2013

Sven har landat!

Nu har vi ca 4 dm snö här i drivorna. Det är kallt som tusan och mycket tidigare än vad jag är van vid. Inte okej alls. Inatt kom jag på det att nu på morgonen skulle jag ju lämna bilen på verkstaden. Men eftersom det snöade och var så kallt kände jag att jag vill inte stå där sen och gräva ut min bil faktiskt. Eller vänta på att den ska starta i en kvart. Njae. Så jag och simon åkte med den redan igårkväll och tog Stacey med oss för att sedan gå hem. Det är jag jävligt tacksam för idag kan jag säga!

Idag blir det ulltröja, underställ och två strumpor. Måste nog sticka mig ett par raggisar. Hmmm! Nästa projekt månne. Undrar om man kan göra det i mitt sticksiga ullgarn? hmmm... Eller blir man galen då? Får fråga mamma, och Anna!

Ska lämna den vita buren idag med. Ska bli skönt att bli av med skiten och ja... Men lite drygt är det att behöva vänta inne i stan. Men det får bli Sofiatid! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar