fredag 13 december 2013

Min man är arg på mig....

Men jag tänker inte fira jul i Stockholm i år igen. Jag gör verkligen inte det. Har så sett fram emot att vara HEMMA och har dessutom redan börjat köpa julmat och så... Tycker det är så orättvist att han sätter mig som den elaka baraför jag inte vill. Alltid jag som blir skurken även om jag bara är logisk. Plus vi har katterna, vi har stacey, och jag VILL INTE köra bil i Stockholm under julhelgen. Jag vet att hans pappa är sjuk, och det är självklart astråkigt för Göran är en väldigt trevlig man, och definitivt världens bästa svärfar, men jag ser verkligen inte det som en anledning att åka. Simon var där för två veckor sen. Vi har inte ens råd. Vi har inga pengar alls denna månaden..

Grrr jag hatar sånt här... Verkligen. Lägligt och bra med...
Kan ju lika gärna gå och gräva mer mig för han lyssnar inte. Går runt och suckar och har talat om för mig att jag är världens sämsta flickvän. Kul liv. Guess I am then.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar