onsdag 11 december 2013

Snart så!

Sitter och dricker fetttkaffe och ska snart till stallet för första gången på länge. Har ju haft ont i ryggen så har inte vågat bära en massa som jag brukar, så jag har tagit ledigt. Men idag ska jag dit. Kommer ta med mig en minisäckakärra att bära vatten med. Då kanske jag klarar mig ganska bra!

Vi ska pyssla om de små¨och sen ut och gå med dem. Ska bli kul som tusan! Har ju faktiskt saknat min fölis! Ska ta massa bilder med så tar med kameran! Ska fixa med Blizzys box med och sätta upp vattenhinkskroken och saltstenen! Så det så! Så skruvdragaren följer med idag med!

Måste bara prsse mig själv lite att ta det lugnt. Det är okej att det tar TID, bara ryggen klarar sig! Längtar tills jag får mina nya inlägg!

PS... Har haft något i mitt skåp som lockat till sig äckelbaggar som luktar illa. (Är extra känslig för skalbaggelukter av någon anledning) Nu hittade jag källan i städskåpet (av alla ställen). Resterna av råttmaten som ligger i en påse är full med larver! (EUUUU) Så det är därifrån äckelbaggarna kommer! Idag ska de jävlarna dö! Fan med att det inte är minusgrader ute alltså! DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar