söndag 1 december 2013

Erotiska Bibliotekarien!

Var ju på Erotiska igår klädd i hemmagjorda kjolen, korsett, tiara och elakt smink. Det var väldigt roligt och maten var helt okej. Åkte buss in med Jonas som var utklädd till sopsäck (?) haha, men jag fick i allafall sällskap liksom. Upptäckte dock på bussen att korsetten satt för hårt så när vi kom fram till busshållplatsen så fick han hjälpa mig snöra av den.




Mina nya skor var jättesköna- i cirka fem minuter. Har så sjukt ont i fötterna idag att det inte är sant alltså.
Mötte upp Paula och Mikaela som är mina söta festkompisar i Borås. Jäkla tur att de var där annars hade det inte varit kul alls.

Var med i en erotisk fiskedamm där jag fick öööh... Kulor som vid första anblick såg ut som analkulor. Det var det som tur väl var inte. och glidmedel. Jajja. Kommer kanske till användning... Men det gav oss ett gott skratt i allafall! xD

Men sen var det en massa gyckel och upptädanden. Och massa sånger som vi inte hörde vilka det var. Jag, Mikaela och Paula konstaterade att vi nog var lite för nyktra och inte alls inne i den här svängen. Men det var lite kul ändå!

Sen tog jag bussen hem vid 12.14 för då var jag sjukt trött. Och fick eskort av Jonas ända hem till dörren. Jonas är en snäll Jonas.  Sen ut med Stacey och sen falla i säng.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar