lördag 21 januari 2017

Bröllopet 10 September 2016

Simon och jag gifte oss den tionde september i Svenljunga kyrka. Allt blev verkligen fantastiskt med vår Favvopräst Ann och den duktigaste kantor jag vet- Samuel. Ceremonin var enkel med fantastisk solosång. Linnea sjöng The rains of Castamere strax efter att vi kommit in och direkt efter ringceremonin sjöng hon I wouldnt miss a thing. Det var magiskt och det var så vackert att jag grät lite vid altaret. Inte ofta jag gråter av sång men hon kan den kvinnan! <3

 När vi gick ut ur kyrkan spelades öppningslåten från Ronja rövardotter. Tror inte riktigt jag fattade förrän då att vi var gifta. Jag liksom missade det lite mitt i all planering. Simon och jag gick till kyrkan hemifrån. Sakta för att alla skulle kunna komma in i kyrkan innan vi kom. Så surrealistisk känsla.

Efter ceremonin gick vi hem med Emil och tog bilder utanför huset vid ån som är den finaste platsen i Svenljunga. Ska lägga upp de bilderna sen när jag får dem! :)

Sen var det dags att köra mot festplatsen hemma hos Anna och Kristoffer! Där möts vi av fyrfaldigt salut i två omgångar av Anna, Kristoffer, Wester, Örjan och Johan! Simon och jag visste inte om detta utan det var en överraskning som var helt fantastisk!





Allt blev verkligen så suveränt. Älskade våra matchande blommor med. Jag gjorde buketten dagen före med hjälp av Tintin! ^^

Jag vet inte riktigt vad detta var, men det var kul. Älskar att Simon ser lite lätt road ut med.


Nu är jag äntligen gift med den bästa mannen i världen! <3

Såhär var våra bord dukade. Vi var ett helt arbetsgäng som kämpade med förberedelserna i en vecka. Ingen nämnd och ingen glömd. Men jag behöver inte säga hur lyckligt lottade jag och Simon är som har så fantastiska vänner va?

Detta var en utav våra bröllopspresenter från Anna och Kristoffer! 
den ska vi ha på väggen i vårt framtida hus!

Blomsterdekorationerna jag gjorde! Anna hade fixat själva kubbarna!
Tintin, Mio och jag plockade löven och det som inte kom från butik. 


Våra fantastiska tårtor gjorda av Marianne, Jonas, Lisa och Emma!


Här ser man lite av lokalen. I taket hängde det ljusnät!

Detta var en annan present från Anna och Kristoffer! Lisa hade gjort den och det var verkligen pricken över Iet.


Detta är min favvobild tillsammans med gästerna! Här är mina fina arbetskamrater och Abdo! 

Simons svensexa...


Förberedelser



Enda bilden jag har från min fantastiska möhippa. Mindre vacker AB! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar