onsdag 6 februari 2013

Vad gör man inte när man har ont?

 Hade innan så jävla ont i magen verkligen.
Denna värken är verkligen riktigt illa denna månaden... Suck...
Tänkte att om jag går till stallet och gosar med pållarna lite så blir det nog bättre...
Good guess.
 
Tog ut Hamras på en kvarts skrittrunda på åkern lite med.
Bara så att han skulle få röra på sig lite...
Det var verkligen sååå mysigt!
Vackra pålle!
 
Han stod såhär jättelänge och bara tittade ut i skogen...
Filosofisk pålle AB!
 
Och vackert var det!
Finns verkligen inget så avslappnande som när man sitter på hästryggen och bara är.
Utan måsten, utan plugg och krav...
Så sjukt skönt.. 
 
 
Sen red vi några volter och lite bakdelsvändningar, som vi för övrigt börjar att bli riktigt bra på!
Älskade pålle!
 
Sen kom Magdalena förbi och så snackade vi lite skit. Och sen skjutsade hon mig hem...
Vilket var ganska tur då det var jävvligt halt på vägen till stallet...
Faktum är att jag trillade två ggr ganska rejält när jag gick dit.
Så det var skönt att jag slapp det igen...
 
Underbara dag alltså! <3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar