torsdag 21 februari 2013

Jag är så jäääävla trött idag!

Har knappt sovit något inatt alls. Huvudkudden var obekväm och det var för varmt i rummet.
Menmen. Upp 7 i morse och sen iväg till skolan. Var på kursintro och sen drog Sofia och jag hem till mig för hälsa på hos hästarna-eftermiddag och Finans.

Det var jättemysigt. Och så skönt att vara tillbaka hos pållarna... Stacey drog dock i kopplet hela tiden. Skitjobbigt. Men det var mys att få snacka lite skit med Sofia iaf! Sen tog vi en minifika hos Nisse innan vi var tvungna att skynda oss till bussen. Så vi sprang stora delar av vägen till bussen.
Gick jävligt bra, trots att jag är långsam, tung och ovan. Menmen. Ska nog fan lära mig springa.
Fick dock håll. Det var inte okej.

Sen kom vi hem. Och jag är Ubertrött. Fryser. Är hungrig. Och allmänt off.
Men dagen har iaf varit mysig.
Längtar till kudden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar