tisdag 26 februari 2013

Här händer det mycket!

Ja just nu hinner jag typ inte blogga.
Måndag och tisdag är helt fullpackat med saker att göra.

Igår så gick jag upp tidigt för att gå ut med Stacey innan jag skulle till skolan vid 8.
Var i skolan, träffade folket, var på en tråkig lektion som vi smet ifrån och sen åkte jag hem.
Tog en siesta och sen kom simon hem.
Gjorde mellanmål och sen drog vi till hopp-och-skrik-passet.

Det vart inte särskillt kul på hopp och skrikpasset denna gången faktiskt.
Jag hade tappat kondis of course eftersom jag varit sjuk, men jag fick även ont i höfterna.
Har haft en svidande känsla i dem i en vecka nu typ..
Precis vid höftkulan med på vänster sida. Skitkonstigt.
Men tror att det beror på inläggen och att jag inte gått så mkt när jag varit sjuk...

Men fick ont under passet för att vi hoppar och går så mycket från sida till sida.
Och min kropp klarar inte det. Det gör verkligen ont.
Jajja. Nästa vecka tar vi cirkelfysen istället! Ska bli kul!

Men. Efter passet gick vi hem, gjorde mat och sen tog vi ut Stacey en timme med klövjeväska...
Så var vi klara typ vid 11 och gick och la oss...
Och idag har jag träningsverk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar