torsdag 14 februari 2013

Det händer så mycket och jag hinner inte med!

Ja eller i allafall inte att blogga... Det blir verkligen åsidosatt just nu...
Det som hänt den senaste veckan är att:
Vi blev erbjudna en hund.
Simon blev jättesjuk.
Vi beställde biljetter för att åka ner och titta på hund.
Jag blev jättesjuk.
Jag borde plugga men har inte pallat för jag är sjuk.
Vi åkte till karlskrona för att titta hund.
Vi träffade Elin Och DD <3
Vi träffade mamma och valpar.
Vi träffade pappa och Timmy som fick en Onepiece.
Vi åkte hem med hund.

Så lilla voffsan Stacey har följt med oss hem, och hon är jättetrevlig mot oss. Lättaktiverad. Morgontrött och mysig. Men går hittills inte ihop med katterna.

Vi har introducerat tre ggr nu och med bara Lusen går det bra.
Men så fort småkatterna kommer så vill hon ta dem.
Så vi får se.

När Simon kommer hem från VFU:n så ska vi ta en intro till.
Men det är så jäääävla svårt. För jag försöker läsa på om katt-hundintro men överallt står det bara att det inte är ett problem. (Men om man har ett problem då? Vad fan gör man då?)

Vi har sagt det att om det inte finns goda tecken på att funka till helgen så måste vi nog lämna tillbaka henne... Vi vågar ju inte riskera något med katterna liksom. (Jag menar inte att det SKA funka till helgen, men jag vill iaf se bra tecken liksom)..

Men det är svårt och vi kämpar på...
Hade vi bara haft Stacey så hade det inte varit ett problem... Hon är ganska så underbar...
Och min man mår bra igen <3

1 kommentar:

  1. På tiden att du skriver nåt om hunden! har ju väntat!

    SvaraRadera