söndag 2 juni 2013

Efter cykelturen igår!

Okej, för det första är jag jääävligt seg just nu. Jag har liksom tänkt att jag ska blogga igår så jag slänger upp några bilder, men sen pallade jag verkligen inte. Simon och jag kom igång och spontanstäda igår så då blev det att vi gjorde det tills vi åt kvällsmat. Bakade bröd till simon igår så vi åt bröd och tonfiskröra. Ja eller, han åt riktigt bröd och jag LCHF-bröd! ;)

Men som sagt så var vi ute och cyklade i värmen. Och Stacey var jätteduktig verkligen!
Hittade en ny runda som går i en cirkel över ängarna och runt gårdarna i utkanterna. 
Riktgit vackra omgivningar och MASSA hästgårdar. *Dreggel*

Dock cyklade vi förbi två hus där det i första huset var en liten hund i lina som skällde som ett as. Jag lyckades dock avleda vovvan även om vi fortsatte att cykla. Däremot i nästa hus fanns det en STOR skällig hund som verkligen såg ut som om den skulle anfalla. Och Stacey reste ragg, men svarade ändå inte upp så mycket som jag trodde hon skulle. Som tur väl är! 

Det var nästan lite läskigt faktiskt. Hunden var stor och staketet lågt, så det var ju inte som att den inte KUNDE hoppa över om den velat. Creepy!
Trött vovva efter cykelturen.

Klart man måste fota lite medans husse tar in cyklarna? 
(Duktig Husse!)
Älskar hennes sele för övrigt!

*Tittar på den farliga självgående gräsklipparen!!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar