tisdag 4 juni 2013

Tjockisbild med smalbyxor.


Väldigt schizo titel, jag vet. Men ibland är jag sån bara.
I alla fall! Dessa lila shorts köpte jag för en herrans år sen på HMs herravdelning. Jag var tillsammans med David (Fem år sen träffades vi) och det var den där perioden när han klagade på hur fet jag var och jag gick på gym minst tre ggr i veckan.   
Jag åt även kött och kål i tre månader för att "komma ner" till denna storleken.

Jag var inte smal, inte alls eller på långa vägar, men jag kom i shortsen på HM.
Jag blev så till mig över dessa shorts att jag var TVUNGEN att köpa dem, då det var första gången jag fick på mig NÅGOT från HM och dessutom för att göra saken bättre så var de lila.
Jag älskar lila.
Och så har dem Hibiskusblommor på sig.
Dem älskar jag med.
Och jag gillar shortsen trots att de kanske inte alls hör till modet
 (ja för alla vet att jag ALLTID följer modet, right) men de är nice ändå.

När jag var tillsammans med David var jag en kort period nere på 88 cm runt midjan. Idag ligger jag på typ 95 (menssvullen som en gris, vilket även gör att jag ser lite lätt gravid ut i dessa med) men jag brukar nu utan svullnad ligga på 92 cm. 4 cm ifrån vad jag låg när jag var som MINST i mitt vuxna liv.

Det känns helt okej, även om jag fortfarande är en tjockis. 


Såhär såg jag ut för fem år sen. 4 cm mindre än nu. I Davids lägenhet. 
Det ser dock ut som mycket mer då jag verkligen är svullen idag.
Men jag längtar till detta igen!

I sommar, då jävlar kör vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar