söndag 30 juni 2013

Utflykt med Lisa och Stacey!

Min första lediga dag sen jag kom till Karlskrona spenderades med Lisa på Rävskär. Som synes så sög vädret åsnesnopp, men vi cyklade dit ändå. Till Rävskär är det ungefär en timme med cykel, i blåst och i regn. Men det var ändå askul! 

Lisa och jag babblade på hela vägen och tänkte egentligen inte på att vi cyklade.
Var jävligt skönt för Stacey med för då fick hon sträcka ut ordentligt! 

När vi kom fram tog Stacey sig ett bad..
Hon älskar verkligen att bada! Sötaste hunden.
Gillade denna bilden!
Jag blev så sugen jag med så Lisa höll hunden medan jag bytte om, men när jag kom i vattnet ville inte Stacey bada längre. Skithund! Haha, nej men hon frös, så det var bara att gå upp igen och torka henne! 
Smällar man får ta i den här branchen.

Kaffe på bryggan, och ja, mjölken var i en nappflaska, hittade inget annat hemma... haha..

On my way!



Jag är verkligen glad att jag har henne! Min vardag är liksom så mycket bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar