söndag 30 juni 2013

Rea på Amiralen Zoo

Det är jävligt farligt faktiskt...
Skulle dit först för att hitta ett täcke, så det skaffade jag mig ett som finns nedanför. 
Meningen är att hon ska ha det när vi cyklar och det regnar, invigdes igår!
Helt underbart är det!
Jag vet att det är lite stort men det var meningen, då jag vill att hon ska kunna röra sig ordentligt när hon springer bredvid cykeln och hon ska ju dessutom ha selen under!

Hon står alltid så udda med täcke på sig!

Förutom detta köpte jag:
En "oförstörbar pipleksak" som nu är förstörd.
Två tjurstrupar.
ca 20 hårda ben
en påse random godsaker
En "jägarens sovpåse" som vi ska ha när vi grillar
En ryggsäck till mig
En hundkorg
En flytväst
En hundhandduk
Ett koppel
Ett dressyrkoppel
4 pipleksaker
2 leksaker utan pip
Och ett halsband som inte passade, men det var det enda dåliga! 
Men jag är så jävla nöjd, Stacey ligger och dödar saker nu... Sötsak! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar