söndag 9 februari 2014

Besök av svägerskan!

Susanna kom på besök i Januari, vilket jag totalt glömt att blogga om. Som mycket annat. Hon var på besök i Göteborg men gjorde en avstickare till Borås där vi möttes för att Äta, fika och snacka skit. Klockan ett möttes vi vid centralstation. Sedan begav vi oss mot Harrys för att inmundiga massiva mängder schnitzel och öl. Snackade genus, kandidatrapporter och hennes jobb. Heeelt okej dag. Efter den goda maten (och ölen) gick vi till ett cafe för att fika. Vi var ju inte mätta eller så. Nejnej. 
På väg in, i min hemstickade mössa med krage!
Och elak uggla som jag fick av min bästa Sofia i julklapp!

Syskonen!

Mmmm, mat.

Gör ett duckface, sa Susanna. Sen vart hon inte nöjd för jag gjorde ju inte ett fjortis-duckface. Jag tycker det blir bättre att göra en Titta-vad-jag-är-ful-som-anka-face. Jag bjuder på den.

Fast jag kan se normal ut med. Ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar