onsdag 12 februari 2014

Trött på detta nu!

Hatar mensvärk. Gör så jävla ont. Haft det nu i fyra dagar, det enda som hjälper är den jäkla menskoppen. Men den tar inte bort allt. Ska dessutom upp tidigt imon till läkaren. 8.30 ska jag vara där. Inte okej. Menmen, nu ska vi se hur den jävla hypotyreosen ligger till. Känner mig väldigt kall och trött vilket är ganska ovanligt, och jag sover mkt men är ändå trött. Så jag tror ändå att dosen är felinställd än så länge.

Ska i allafall ut och leka med Carro i stallet imon. Köra och verka shettisar. Ska bli spännande att verka dem med för det har jag aldrig gjort. Anna ska lära oss. Hmm spännande. Sen ska Blizzy bli avmaskad med.

Blizzy hade blivit utjagad ur hagen idag med. Av Lord, så nu är han inställd i egen hage så hon får komma in i gruppen lite bättre. Sen får vi se hur det går. Men hoppas får vi allt!

Nej nu ska jag och min svullna jävla mage gå och lägga oss. Mår inte bra alls. Illamående och febrig.

Men inlämningen blev i allafall klar idag. Alltid något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar