onsdag 26 februari 2014

Slöfock AB!

Har nått seminarium imon och jag har inte än tittat på vad jag måste ha gjort tills dess. Känner mig så omotiverad att det inte är sant liksom. Har så kul i stallet nu och jag är ju liksom där väldigt länge varje dag att jag inte riktigt pallar med att avsluta där bara för att dra hem och plugga. Men måste verkligen få tillbaka mitt fokus nu. Är nog ganska skoltrött faktiskt. Ska bli så skönt att vi slutar i vår. Men ändå lite melankoliskt. Då måste jag ta tag i mitt liv ytterligare. Lite orolig för hur det blir med pengar och så. Men ska ju jobba på BG i sommar och får ju i allafall ihop lite där.

Jag tror jag officiellt är vuxen till sommaren. Vad hände där liksom. Jag hinner inte riktigt med mig själv. Gymnasie, folkhögskola, högskola. Har jag gjort allt det? Jag är bara 22 år och snart färdigutbildad. Jag har inte varit ledig en sommar sen jag var 14 då jag alltid jobbat. Så sjukt.

Jahajja. Sofia kommer snart. Vi ska kolla på uppgiften sen kanske ut till stallet. Hon ska få träffa min älskling och Lilla grå! Så det så! Men Blizzy ska jag inte pyssla med idag för Marie kommer ikväll. Då blir Blizzy glad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar