torsdag 27 mars 2014

För mycket information AB.

Fick ett ryck mitt i min tristess att jag skulle epilera benen. Ni vet med en sån där djävulsmaskin som drar ut hårstråna med rötterna. Kan ju liksom inte raka då jag får bölder och sår av det. Hopplöst.
I allafall. Satte igång med benen. Vilket gjorde ont men som funkade bra. Bara det att det tar en sån jävla tid.

Fick för mig att göra "en Anna" och ta bikinilinjen med. Gjorde faktiskt inte alls lika ont. Men det blöder som fan. Men så uppstod en del problem.

Tjockisproblem 1: Måste hålla bort magen för att kunna spänna huden.

Tjockisproblem 2: Magen är tung

Tjockisproblem 3: Armarna är för svaga.

Nu sitter jag här. Med mjölksyra i ARMARNA för att jag epilerar ljumskarna.
Japp. Ibland är det hårt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar