fredag 21 mars 2014

Sexparty!

I lördags kväll var det dags för sexparty... 
Jag, Anna, Carro, Alexandra och tre människor till kom förutom hon som höll i själva presentationen. 
Vi hade bjudit in typ 20 personer men i slutändan var vi INTE många.
Hade en riktigt rolig kväll till slut. Mycket dricka (speciellt för Anna), mycket skratt och sexsnack. Alla beställde något med. Lite kul.
Menmen, vi hade lagat tacos med så att alla slapp vara hungriga, mycket uppskattat. 
Vi gjorde seriöst världens godaste tacokött!

CARRO! Jag ber om ursäkt i förväg. Alla ser riktigt hemska ut, men vi gör det i allafall tillsammans <3

Jag med (tänk er detta på bred skånska) Röuret!

Anna med Butterfly.

Carro gillade nog butterflyen. xD

Visste ni att om man skall testa vibrationen om den är bra så ska man göra det mot näsan eller öronsnibben. Därav alla dildos i ansiktet. xD

" Men Gilliiiiaaaaan ta inte bilder" Mohahahahah

The witch is back.
Nej men seriöst, sämsta bilden på mig ever, men den bjuder jag på! ;)
För övrigt posar jag med Space rider....

Carro med Space rider och MR. BIG.
 Kan ju tillägga att varken jag eller Carro var så fulla som vi ser ut. 
Men det gäller inte Anna, hon var precis så full som hon ser ut!
Tur att hon är så söt ;)

Jag, Carro och Alex. Mina fina flickor! <3


Avslutar med denna. 
Helt underbart normala. 
Not.

Men vad vore världen om man inte kunde skämta om sig själv liksom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar