tisdag 20 maj 2014

Spontanintervju.... Typ....


Sitter nu nyduschad i soffan och väntar egentligen på att jag ska åka. 
Igår hade vi fortfarande inte fått till intervjun med den sista manliga informanten, så jag såg till att ringa till honom och fixa så att vi fick komma idag.
Men det blir en spontanresa på sammanlagt 44 mil idag igen. 
Jätteskönt att vi ska få sista gjord, även om jag tror att egentligen antalsmässigt så behöver vi den inte, men innehållsmässigt tror jag det kan bli en jätteintressant intervju. 
Nu har vi 6 dagar tills den skall vara inlämnad, och det vi har kvar är:

  • Sista av informantutsagorna
  • En text skall läggas till teori
  • Diskussion
  • Analys
  • Abstract
  • Försättsblad
  • Titelsida
  • Förslag till vidare förskning
  • Slutsatser
Så det känns ganska lugnt faktiskt.
Vår handledare är bra mycket mer stressade än vi är i allafall!
För övrigt är klockan halv sju och jag behöver inte gå upp förrän 8.
Men min kropp var inte riktigt med på noterna idag. 
Sovit dåligt och oroligt, och har lite mensvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar