onsdag 7 maj 2014

Rom byggdes inte på en dag....

...var det någon som sa. Han hade uppenbarligen aldrig transkriberat en intervju. Idag har jag skrivit
5289 ord. En och en halv timmes intervju transkriberad. Nu är vi plötsligt 8 sidor rikare. Ögonen går i kors. Imon blir det två nya intervjuer. Det tycker jag är ganska mycket!

Känns inte direkt som att man kommer att ha något problem att fylla sidorna., Hittills har vi 28 sidor. Innan dessa tre intervjuerna var det 12. Helt sjukt. Bara 5 intervjuer kvar. 
Tur att detta verkligen är kul. Jag älskar sånt här. Älskar att vara nördig. 
Men nu gör mina fingrar ont. Dags att sova.
Ska upp typ 6 imon (jag kommer dö!).
Men får i allafall sällskap in av älskling, hämta Sofia vid högskolan och sen iväg på intervjuer. Men slutar i allafall tidigt så kommer hem till typ 2. 
Jajja, natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar