fredag 16 maj 2014

Långpromenad på 2 timmar!

Nu har jag och Stacey äntligen varit ute och gått med Linnea och Hilma! Så mysigt och riktigt fin väg med! Var verkligen roligt att snacka lite och lära känna varandra bättre. :)

Rundan vi gick skulle ta en halvtimme, men tog typ två timmar, mest för att jag är långsam och Linnea snabb, och så stannade vi och tog några kort! Stacey skötte sig jättebra, även om hon drog en del i kopplet, men stundvis var hon suverän :) Hilma och Stacey verkar verkligen börja tycka om varandra, och bjöd upp till lek med varandra flera gånger, men eftersom detta var första gången så fick de hålla sig på var sin kant!
Väldigt mysig äng. :) 

Så jävla skönt att röra på sig länge med, var verkligen precis vad jag behövde kände jag! 
Nu ska jag ju plugga resten utav dagen, så detta var verkligen en energiboost!
Ska bli så kul att fortsätta träffa Linnea och Hilma!

Carro, btw, det är min kamera, inte Linneas, så min KAN faktiskt ibland också! ;)

Fina Linnea och Hilma! 

Det är dock väldigt svårt att få bilder på en svart hund! :O

Hon är väldigt lugn med Hilma nu, det var lite morr när det träffades men sen var det bra.
Träffade massor av hundar på promenaden och det gick suveränt ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar